kisah manusia harian

cerita apa saja

Pages

Wednesday, February 14, 2007

Melamar?

apekah maksud melamar sebenarnye...ermm dlm aku kesunyian ni ade sorang mamat ni melamar aku gune SMS?? zaman da canggih..stail pown da berubah kan.aku kawan je ngan die.. patutla sebelum ni asik nak bersalam je.bile aku tak sambut,kate aku sombong.erk eleh..haram la weiii...ingat aku ni hape?aku tak kawan rapat sikit pun tak ngan die nih..sms pun sebulan sekali.bile die dapat tau aku alone,leh pulak truss nak jadikan aku buah hati.ingat aku leh tukar2 camtu ke?sabo jelah ngan depa nie...hormatla kaum wanita. so,aku tak bagi jawapan pape pown.. lepas melamar,truss diam je.namun nak tanye kabar ke,idoknyelah..buat tak tau.camne laki jenis ni ha?

No comments:

who am i?

My photo
nilai, negeri sembilan, Malaysia
like to privacy,easy going,peramah,membebel,sengal~~