kisah manusia harian

cerita apa saja

Pages

Wednesday, February 14, 2007

Blog Saya

Assalamualaikum..pembuka bicara. wahhh...aku bukak blog sekarang nih.huhu...untuk ape?motif,tujuan? ermm...saje suke2.tapi,lame2 nanti aku mesti jumpe ape tujuan sebenar aku.ekekeke...so,buat mase ni just pengganti diary 2007.eceh...gune online la pulak!! tak serabut ke cik ana? insya-allah...ape jua yang aku lakukan akan ku muatkan dalam diary canggih nie. fuiiyyooo....diary tapi sume org boley bace.tak kisahla...mybe korunk leh jadikan sebagai panduan dan pedoman hidup.aku jua manusia biase,pasti ade melakukan kesilapan dan kesalahan. oh tuhan..ampuni daku :) aminnn....ya rabbal-alamin.

1 comment:

Razi said...

OIIII..bukak blog bukan nak bagi tau aku hampeh tul

who am i?

My photo
nilai, negeri sembilan, Malaysia
like to privacy,easy going,peramah,membebel,sengal~~