kisah manusia harian

cerita apa saja

Pages

Friday, February 16, 2007

Katil Baru Untuk Adik

today,my mum and i go to survey a new bed...suprisela sikit untuk adik aku.huhu...beli katil besi leh lipat2 tu je.mule2 survey kat pekan salak,biase je...pastu g nilai 3 pulak.huh..macam2 design pulak doh! aduss...aku g tengok set alat tido.cantik2 beb sekarang nih.kalo aku kawin,nak le ade set baru.hehe,berangan je minah ni kan?takpelah...beli sendirilah kalau masuk rumah baru ke. hah hah...ade stylish la perabot kat kedai tu.lupe plak nak tgk name kedai...takpe,lain kali aku pegi aku mention kat sini. hopes adik aku happy ler ngan katil barunye sempena balik cuti 3 mac nih :)

No comments:

who am i?

My photo
nilai, negeri sembilan, Malaysia
like to privacy,easy going,peramah,membebel,sengal~~