kisah manusia harian

cerita apa saja

Pages

Tuesday, January 29, 2008

I'm Alone

hahahhaha...aku sowang2 conquer admin.dorg sume pegi pelancaran buletin kat auditorium KPT. sakit pewut nih..crit birit pulak.ntah mamam ape.smlm mkl beriyani kt yasin :) tu kottt. aku windula kt ejoy.chewah..takleh sebut real name.pecah tembelang nnti.hahahhaha..mcmla ngko tu glamer sgt.

ermm,nak cite pasal smlm di jalan TAR.aku kuar awal jam 3.40ptg jemput mak aku di ERL Putrajaya.kami cari cd al-quran kat minerva ngan pustaka mukmin.rupenye xbyk choice.kasihan produk islam...but at least,ade jugak kan?so,after chossing grab pulak buku jawi.nak bg mak aku buat latihan jawi..aku amik cd tarannum.advance la sikit..belaja lagu2 al-quran pulak.

selesai pencarian,nak isi pewut.tu yang pegi cari nasi.after that,going back to home!!

No comments:

who am i?

My photo
nilai, negeri sembilan, Malaysia
like to privacy,easy going,peramah,membebel,sengal~~